sobota, 27 lutego 2016

Zapach pomarańczy

 
   Kochani, po dłuższej przerwie wracam z najnowszymi wieściami w sprawie mojej trzeciej powieści. Z radością informuję, że klamka zapadła, umowa z wydawnictwem została podpisana, a machina wydawnicza rusza pełną parą. Myślę, że mogę już także zdradzić Wam kilka szczegółów odnośnie samej fabuły.
   "Zapach pomarańczy" jest wielowątkową powieścią opisującą trzy miesiące z życia trzech rodzin: Ciszewskich, Żaków i Stankiewiczów. Głównymi bohaterkami są trzy matki oraz ich trzy nastoletnie córki - sześć kobiet, z których każda boryka się z własnymi problemami. Jestem przekonana, że każdy czytelnik i czytelniczka, bez względu na wiek, znajdą w tej historii coś dla siebie. Pierwsza miłość, problemy małżeńskie, życie po stracie czy skomplikowane relacje matek z dorastającymi córkami to zaledwie kilka z wielu poruszanych w powieści wątków.
   Odkąd sama zostałam mamą, bardzo chciałam napisać książkę, po którą będą mogły sięgnąć zarówno matki, jak i córki. "Zapach pomarańczy" jest taką właśnie książką. Mam nadzieję, że stanie się ona jedną z cegiełek budujących międzypokoleniowy pomost ułatwiający wzajemne porozumienie. Bo wiele może się wydarzyć - małżeństwa mogą się rozpaść, pierwsza miłość może okazać się wielkim rozczarowaniem, ale związek matki z córką będzie trwał, gdyż bez względu na sprzeczki, nieporozumienia czy ukryte żale, matka i córka na zawsze pozostaną dla siebie nawzajem najważniejszymi kobietami w życiu.
   Tak, jak obiecałam, będę informować Was na bieżąco o postępach w pracy nad książką. Dziękuję za Wasze nieustające wsparcie i mam nadzieję, że najnowsza powieść przypadnie Wam do gustu. Ja osobiście jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę się doczekać premiery. Z tej okazji planuję także konkurs na moim blogu, w którym będzie można wygrać egzemplarz "Zapachu pomarańczy" z dedykacją, więc watch this space :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz